Sipariş Yönetimi
Müşterilerden gelen malzeme taleplerinin, uluslararası S2000M spesifikasyonuyla uyumlu süreç adımlarıyla karşılanabildiği, Talep Yönetimi, Teklif Alma, Teklif Verme, Satınalma Siparişleri, Sevkiyat ve Ödeme Takibi alt modüllerine sahip M-PLM modülüdür.
Talep Yönetimi
- Malzeme taleplerini bir başlıkta gruplama
- Taleplerin müşteri ve/veya müşteri temsilcisi tarafından girilebilmesi
- Kolay arama ve taleplerin kalemlerini tanımlayabilme
- Kalem ve alternatifleriyle ilgili geçmiş taleplere kolay erişim
Teklif Alma
- Tedarikçilerden Fiyat Teklifleri Toplama
- Onaylı tedarikçiler için otomatik fiyat teklif isteği oluşturma
- Her bir tedarikçi için ayrı fiyat teklif isteği oluşturma
- Tedarikçilerden Alınan Fiyat Tekliflerinin İncelenmesi
- Talep edilen kalem için fiyat teklifi
- Alternatif kalem için fiyat teklifi
- Talep edilen kalemin birden fazla kalem (set) olarak temini
- Set olarak talep edilen kalemin tekil olarak temini
Teklif Verme
- Onaylanmış talep satırları için teklif satırları oluşturabilme
- Önceden tanımlanmış sabitler ve kar oranına göre teklif oluşturma
- Müşteriye teklif sunulmadan önce onay süreci
Satınalma Yönetimi
- Onaylanmış teklif satırları için sipariş satırları oluşturma
- Siparişlere indirimler uygulayabilme
- Teklif satırlarının tedarikçilerle teyit sürecinin işletilmesi
- Siparişin durum takibi
- Siparişin değişen şartlara göre revize edilebilmesi
Sevkiyat Yönetimi
- Onaylanmış sipariş satırları için sevkiyat oluşturma
- Teslimat ve ödeme bilgilerinin takibi
- Teslim edilen öğelerin uyumsuzluğunu yönetme
Raporlar
- Karar Destek Raporları
- Müşteri ihtiyacına özel raporlar ilave edilebilmesi