Sipariş Yönetimi

Müşterilerden gelen malzeme taleplerinin, uluslararası S2000M spesifikasyonuyla uyumlu süreç adımlarıyla karşılanabildiği, Talep Yönetimi, Teklif Alma, Teklif Verme, Satınalma Siparişleri, Sevkiyat ve Ödeme Takibi alt modüllerine sahip M-PLM modülüdür.

Talep Yönetimi

  • Malzeme taleplerini bir başlıkta gruplama
  • Taleplerin müşteri ve/veya müşteri temsilcisi tarafından girilebilmesi
  • Kolay arama ve taleplerin kalemlerini tanımlayabilme
  • Kalem ve alternatifleriyle ilgili geçmiş taleplere kolay erişim

Teklif Alma

  • Tedarikçilerden Fiyat Teklifleri Toplama  
    • Onaylı tedarikçiler için otomatik fiyat teklif isteği oluşturma
    • Her bir tedarikçi için ayrı fiyat teklif isteği oluşturma
  • Tedarikçilerden Alınan Fiyat Tekliflerinin İncelenmesi  
    • Talep edilen kalem için fiyat teklifi
    • Alternatif kalem için fiyat teklifi
    • Talep edilen kalemin birden fazla kalem (set) olarak temini
    • Set olarak talep edilen kalemin tekil olarak temini

Teklif Verme

  • Onaylanmış talep satırları için teklif satırları oluşturabilme
  • Önceden tanımlanmış sabitler ve kar oranına göre teklif oluşturma
  • Müşteriye teklif sunulmadan önce onay süreci

Satınalma Yönetimi

  • Onaylanmış teklif satırları için sipariş satırları oluşturma
  • Siparişlere indirimler uygulayabilme
  • Teklif satırlarının tedarikçilerle teyit sürecinin işletilmesi
  • Siparişin durum takibi
  • Siparişin değişen şartlara göre revize edilebilmesi

Sevkiyat Yönetimi

  • Onaylanmış sipariş satırları için sevkiyat oluşturma
  • Teslimat ve ödeme bilgilerinin takibi
  • Teslim edilen öğelerin uyumsuzluğunu yönetme

Raporlar

  • Karar Destek Raporları
  • Müşteri ihtiyacına özel raporlar ilave edilebilmesi